Algemene Voorwaarden

Stucologie.nl / Stucoloog maakt geen gebruik van cookies en delen geen gegevens van uw aanvraag of afhandeling met derde partijen.

Artikel 2.0 – Algemene informatie

2.1 – Al onze voorwaarden hebben uitsluitend betrekking tot Stucologie.nl en de hierdoor gebruikte kanalen zoals de email en website.
2.2 – Bij vervallen voorwaarde blijven de overige voorwaarden die op in onze algemene voorwaarden zijn nog steeds van toepassing.
2.3 – Wanneer er wettelijke of binnen bedrijfse wijzigingen ontstaan zullen wij in het voordeel van de klant de aanpassingen toepassen.
2.4 – Wij respecteren onze opdrachtgever of natuurlijke rechtspersoon die het werk aanbied aan ons als werknemer en zullen ten alle tijden geen gegevens delen met derde partijen.

Artikel 3.0 – Het stukadoren en schilderen

3.1 – Tijdens het werken geven wij duidelijk de mogelijkheden aan wat en wel er niet mogelijk is op het gebied van stukadoren en schilderen. Wanneer u het ergens niet mee eens bent dient u dit voort tijdig aan te geven om miscommunicatie te voorkomen.
3.2 – Bij achterafse wijzigingen kunnen wij extra kosten in rekening brengen wanneer de klant van de offerte afstapt.
3.3 – Wanneer u als klant niet duidelijk genoeg aangeeft wat de wensen zijn als klant, geven wij professionele feedback en passen de meest gangbare toepassing toe vanuit ons professionele perspectief.

Artikel 4.0 – Garantie

4.1 – De ondernemer ervoor dat het aangebrachte stukadoorswerk en schilderwerk voldoende hecht op de ondergrond, niet zal scheuren in het pleisterwerk. Behalve wanneer de opdrachtgever het risico zelf neemt om bepaalde handeling over te slaan.
4.2 – Elke opdrachtgever heeft 5 jaar garantie op stuc en schilderwerk.
4.3 – Wij zijn niet aansprakelijk voor de door de opdrachtgever gemaakte schades en ook door het werk van andere aannemers zijn wij niet aansprakelijk wanneer deze beschadigingen veroorzaken in ons werk.
4.4 – Wij zijn niet aansprakelijk voor de door de werkgever verkeerd gemaakte beslissingen en keuzes.
4.5 – Na oplevering dient het werk gecontrolleerd te worden binnen 24 uur om misverstanden te voorkomen en kwaliteit uit te sluiten
4.6 – Tijdens dat de ondernemer en de werkgever akkoord zijn gegaan over een afspraak of over werkzaamheden dient de werkgever de afname van de offerte aan te houden en wanneer niet het geval worden er mogelijk extra kosten in rekening gebracht.

Wij zijn gewoon aan het werk tijdens de corona uitbraak, lees hier alles over in ons COVID-19 aanpak beleid.